Warunki serwisu
Regulamin korzystania ze strony internetowej spectrumtherapeutics.pl
Szanowny Użytkowniku,
w niniejszym dokumencie znajdziesz szereg zasad i informacji związanych z korzystaniem przez Ciebie z Naszej strony internetowej dostępnej pod adresem spectrumtherapeutics.pl („Portal”).
Informacje podstawowe
Właścicielem Portalu jest spółka Canopy Growth Polska Sp. z o.o. w Toruniu (87-100) przy ul. Grudziądzkiej 1-3 (KRS 0000470617, NIP 9512445224, REGON 146784244).
Kontakt z Canopy Growth Polska Sp. z o.o. („Spółka”) możliwy jest na dwa sposoby:
- tradycyjny – wysyłając list na adres Spółki wskazany powyżej lub
- elektroniczny – wysyłając wiadomość mailową na adres pl.info@canopygrowth.com lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na podstronie Portalu (https://www.spectrumtherapeutics.pl/pages/contact-us).
Zasady korzystania
Niniejszy dokument („Regulamin”) określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną poprzez Portal i jest dostępny w sposób stały oraz nieodpłatny na odpowiednich podstronach Portalu. Każdy osoba, która korzysta z Portalu („Użytkownik”) może ten Regulamin pobrać, utrwalić, otworzyć lub wydrukować w każdym czasie. Korzystając z Portalu Użytkownik wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu.
Portal jest dostępny dla Użytkowników, którzy ukończyli 18 rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
Z zastrzeżeniem ewentualnych awarii Portal jest dostępny przez 24 na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Do korzystania z Portalu niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia posiadającego dostęp do sieci Internet (może to być komputer, tablet lub smartphone) z zainstalowaną przeglądarką internetową. Użytkownik zamierzający skorzystać z udostępnionego formularza kontaktowego powinien jeszcze dysponować aktywnym adresem poczty e-mail, na który zostanie wysłana odpowiedź przez Spółkę.
Korzystając z Portalu zabronione jest:
- dostarczanie i przekazywanie treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystanie z Portalu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności z wykorzystaniem określonego oprogramowania lub urządzeń,
- podejmowanie działań takich jak rozsyłanie poprzez lub umieszczanie w Portalu, niezamówionej informacji handlowej (spamu),
- korzystanie z Portalu w sposób uciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Spółki lub jej przedstawicieli,
- naruszanie jakichkolwiek praw własności intelektualnej Spółki,
- korzystanie z Portalu w sposób sprzeczny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi zwyczajami korzystania z sieci Internet.
Korzystanie z jakiejkolwiek usługi świadczonej elektronicznie (online), co dotyczy również korzystania z Portalu, może wiązać się z ryzykiem, że nieupoważnione osoby trzecie uzyskają dostęp do systemu komputerowego Użytkownika bez jego/jej zgody lub wiedzy. W przypadku Portalu ryzyko to jest takie samo, jak w przypadku innych tego typu aktywności w sieci Internet. Żeby zminimalizować te ryzyko Użytkownik powinien we własnym zakresie dbać o ochronę swojego systemu, podejmując w tym kierunku odpowiednie kroki (np. zainstalowanie programu antywirusowego i antymalware) oraz stosując się do podstawowych zasad przeglądania sieci Internet. Spółka zobowiązuje się do korzystania wyłącznie z takich aplikacji i programów w ramach Portalu, które będą zapewniały odpowiedni poziom ochrony danych.
Prawa niematerialne
Wszelkie materiały i treści udostępnione lub opublikowane na Portalu, niezależnie od ich formy, w tym w szczególności takie jak: tekst, grafika, logotyp, ikony, obrazy, zdjęcia, pliki audio, pliki wideo oraz pliki audio-wideo, chronione są prawami autorskimi przysługującymi Spółce lub innym podmiotom.
Powielanie lub rozpowszechnianie, w całości lub w części, materiałów i treści, o których mowa powyżej, w jakiejkolwiek formie lub w jakikolwiek sposób, bez uzyskania uprzedniej wyraźnej zgody Spółki lub podmiotu, któremu przysługują prawa do danego materiału, jest zakazane, chyba że odpowiednie przepisy prawa umożliwiają takie powielanie lub rozpowszechnianie.
Korzystanie z Portalu przez Użytkownika nie skutkuje przeniesieniem przez Spółkę na tego Użytkownika jakichkolwiek praw, w tym własności, do udostępnionych materiałów i treści.
Prezentowane towary
Prezentowane na Portalu informacje, w tym dotyczące różnych szczepów konopi medycznych oraz ich udziału w leczeniu różnych chorób, są jedynie informacjami ogólnymi i nie mogą być traktowane jako porada lekarska. Informacje te nie mogą zastępować konieczności konsultacji z odpowiednim lekarzem, który ostatecznie podejmuje decyzje odnośnie do leczenia i stosowanej terapii. Przedstawione informacje nie stanowią również reklamy prezentowanych towarów.
Postępowanie reklamacyjne
Użytkownik niezadowolony ze sposobu funkcjonowania Portalu może złożyć reklamację, korzystając w tym celu z jednej z dostępnych form kontaktu ze Spółką.
Zgłoszenia i reklamacje powinny zawierać opis sytuacji lub problemu oraz dane kontaktowe Użytkownika w postaci jego imienia, nazwiska oraz adresu kontaktowego.
Spółka udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania na adres kontaktowy podany przez Użytkownika.
Dane osobowe
Spółka jest administratorem danych osobowych Użytkownika. Szczegółowe postanowienia określające zakres i sposób przetwarzania jego danych osobowych przez Spółkę zawiera odrębny dokument – Polityka Prywatności (https://www.spectrumtherapeutics.pl/pages/privacy-policy).
Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów
Użytkownik będący konsumentem w rozumieniu przepisu art. 221 k.c. lub przedsiębiorcą zgodnie z art. 431 k.c., jeżeli przepisy prawa przyznają przedsiębiorcy uprawnienia przysługujące konsumentowi, posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu;
- jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Spółką;
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Spółką, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
- złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Postanowienia końcowe
W sprawach nieunormowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia go przez Spółkę. Spółka zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. Spółka poinformuje Użytkowników o zmianach w Regulaminie za pośrednictwem Portalu.