Polityka Prywatności

Polityka akceptowanego użytku na potrzeby mediów społecznościowych

JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLENI Z WSZELKICH PRÓB KONTAKTU ORAZ DOCENIAMY FAKT ISTNIENIA WIELU RÓŻNIĄCYCH SIĘ OPINII NA TEMAT PRZEMYSŁU PRODUKUJĄCEGO KONOPIE MEDYCZNE. ALE O ILE CIESZYMY SIĘ Z OTWARTEGO DIALOGU Z NASZYMI WIDZAMI, TO PROSIMY, BY WSZYSTKIE KOMENTARZE I POSTY ZGODNE BYŁY Z ZASADAMI WZAJEMNEGO POSZANOWANIA ZARÓWNO UŻYTKOWNIKÓW PORTALU CANOPY GROWTH CORPORATION, JAK I INNYCH.

 

Canopy Growth Corporation, w tym także jej spółki zależne, wykorzystuje szereg kanałów w mediach społecznościowych, na których zachęca do ich polubienia lub śledzenia. Wykorzystujemy te różnorodne kanały w celu rozpowszechniania informacji dotyczących najnowszych wiadomości, podjęcia zatrudnienia, wydarzeń i informacji na temat przemysłu. Służą one również zbieraniu cennych opinii zwrotnych od Państwa, naszych klientów i ogółu społeczeństwa. Przestrzegamy przy tym zasad przyjętych obecnie przez konkretne media społecznościowe. Zastrzegamy sobie także prawo do usuwania wszelkich przesłanych elementów łamiących zasady odpowiedniego medium społecznościowego, lub które nie spełniają wymagań następujących ogólnych wskazówek:

  • Należy zachować zasady dobrego smaku w umieszczanych postach i komentarzach – jesteśmy przedstawicielami profesjonalnej firmy i okazujemy rozmówcom ten sam poziom szacunku.
  • Nie należy zamieszczać wiadomości niezgodnych z prawem, nieprawdziwych, nękających, zniesławiających, obelżywych, niosących ze sobą groźby, szkodliwych, nieprzyzwoitych, bluźnierczych, nacechowanych seksualnie lub rasistowskich.
  • Nie należy umieszczać tej samej, lub bardzo zbliżonej informacji więcej niż jeden raz (sposób określany jako spamowanie).
  • Nie należy umieszczać reklam produktów lub usług.

Canopy Growth Corporation zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub usunięcia wszystkich treści, które zostaną uznane za pogwałcenie zasad tego konkretnego medium społecznościowego lub odpowiedniego prawa.

Monitorowanie kont, udzielanie odpowiedzi

Monitorujemy wszystkie nasze konta na Twitterze, Facebooku i Instagramie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Jeżeli skontaktują się Państwo z nami wykorzystując powyższe kanały w podanych porach, postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak tylko to możliwe, jednak w przypadku niektórych wniosków możliwe jest opóźnienie spowodowane poszukiwaniem właściwej odpowiedzi. W przypadku wniosków niecierpiących zwłoki zachęcamy do bezpłatnego kontaktu pod numerem 1-855-558-9333 lub wysłania wiadomości e-mail na adres care@spectrumcannabis.com.

Usuwanie postów i blokowanie użytkowników

Z zasady nie będziemy usuwać postów umieszczonych w wykorzystywanych przez nas kanałach mediów społecznościowych, jesteśmy jednak zdecydowani usuwać posty lub blokować użytkowników oraz konta łamiące opisane powyżej zasady bez żadnego wytłumaczenia. Użytkownicy popełniający podobne wykroczenia po raz kolejny zostaną zablokowani i nie będą mogli korzystać z mediów społecznościowych (nastąpi to po otrzymaniu przez nich trzech ostrzeżeń w formie usunięcia postu lub otrzymania bezpośredniej wiadomości zawierających te informacje).

Zniesławienie

Prosimy o niewykorzystywanie kanałów społecznościowych Canopy Growth w celu propagowania stwierdzeń, których celem jest zniesławienie. W świetle prawa oznacza to propagowanie określeń obniżających reputację osoby lub organizacji w oczach rozsądnych osób mających do nich dostęp. Z tego względu usunięte zostanie każde twierdzenie mogące być uznanym za zniesławiające.

W przypadku jakichkolwiek kwestii lub uwag, które pragnęliby Państwo z nami przedyskutować prosimy o kontakt za pośrednictwem telefonu lub wiadomości e-mail w momencie, który Państwu podpowiada.